۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

ایمانی‌خوشخو مطرح کرد؛

صنایع فرهنگی ارزش افزوده بالایی در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند

صنایع فرهنگی ارزش افزوده بالایی در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گفت: صنایع فرهنگی ارزش افزوده بالایی در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند و خوب است در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها بیشتر مورد توجه و حمایت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، برزین ضرغامی معاون پشتیبانی پارک، ابراهیم نبیونی معاون فناوری پارک و جعفری معاون هماهنگی و توسعه پارک با حضور در دفتر محمد نبی شهیکی معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد برنامه‌های آینده کشور در صنایع فرهنگی و فناوری های نرم دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی انتصاب شهیکی به عنوان فردی مطلع و مسلط به زیست بوم علم و فناوری را انتصابی به جا و درست عنوان کرد و تبریک گفت و در ادامه به تشریح سوابق جهاددانشگاهی در ۴ دهه گذشته در عرصه فرهنگ و هنر پرداخت.

وی در ادامه فعالیت های شاخص پارک ملی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی را تشریح کرد و گفت: ایجاد شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی است و از معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بازدید از این پارک دعوت می‌کنیم.

ایمانی خوشخو افزود: صنایع فرهنگی ارزش افزوده بالایی در اقتصاد کشور ایجاد می کند و خوب است در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها بیشتر مورد توجه و حمایت باشد.

رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی خبرگزاری سینا پرس را مرجع تخصصی پارک های علم و فناوری عنوان کرد و گفت: این ظرفیت رسانه ای در خدمت زیست بوم فناوری خواهد بود.

در ادامه نشست محمد نبی شهیکی معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به جایگاه پارک ملی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی را در بین پارک‌های کشور ویژه عنوان کرد و گفت: حوزه فرهنگ و هنر و صنایع خلاق ظرفیت عظیمی برای کشور محسوب می شود و انشالله مورد حمایت خواهد بود.

وی در پایان گفت: نگاه ملی پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و برگزاری رویدادها و جشنواره های تخصصی در رشته های مختلف، مزیتی است که باید تقویت شود و انشالله از این تجربه ها و ظریفت ها در برنامه های آینده معاونت فناوری بیشتر استفاده خواهد شد.

کد خبر 6235806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha